החלטה מונעת נתונים לעולם אינה משתבשת מכיוון שהיא מבוססת על עובדות. כמו כן, כל המעורבים בתהליך קבלת ההחלטות מבינים אחד את השני ומדברים באותה השפה. בעסקים, אתם צופים אתגרים וחוזים הזדמנויות, ומתכוננים לעמוד באתגרים האלה או לנצל את ההזדמנויות האלה.

ארגון מוכוון נתונים

כיצד להשתמש בנתונים בתהליך קבלת ההחלטות?

היום יש זרימה של מידע. לכל אחד יש סמארטפון שהוא מקור מידע. הנתונים מגיעים מכל מקום ונזרקים לתוך התהליך שלך. כמו כן, כל אחד משתמש במידע בהתאם לידע שלו. כאן המידע מאט את התהליך במקום להביא אליו מהירות ושקיפות.

כאן אתם צריכים להביא טרנספורמציה דיגיטלית לעסק שלכם. המטרה של השינוי הזה היא לייעל את המידע על ידי הסרת העומס. כמו כן, יש להכשיר את חברי הצוות הרלוונטי כיצד להשתמש במידע לקבלת החלטות חכמה במקום להפוך את התהליך לכבד ואיטי. אם תרצו, תוכלו להיעזר בייעוץ עסקי כדי להגביר את התהליך.

יועצים עוזרים לעסקים להעביר את הארגון טרנספורמציה דיגיטלית. עם נתונים, אתם מקבלים דברים רבים שכוללים עובדות, הזדמנויות, ואיומים. הארגון יכול להיות על סף פריצה, למשל, אם לא תטפלו בתהליך. אם אינכם משתמשים במידע נכון, אתם עלולים לאבד הזדמנויות..

מיהו יועץ עסקי?

יועץ הוא איש מקצוע מנוסה בשימוש במידע דיגיטלי. איש המקצוע ילמד את התהליך העסקי ויאתר פרצות שעלולות לדלוף מידע ולמשוך האקרים. עליכם להכין את הארגון למתקפת סייבר שיכולה להשבית את הארגון. שימוש בחומת אש מסביב לאתר שלך יכול להיות דרך למנוע פריצה, אבל צריך לעשות יותר מאשר פשוט ליצור חומת אש.

מתקפת סייבר ישראלית

איך לשלוט בנתונים?

אתה נמצא בעידן של תנופת הנתונים שבו הנתונים מגיעים מגורמים שונים. כמו כן, לא יהיה זה מוגזם לומר שנוספו מקורות מידע רבים. הטלפון החכם שלך הוא מקור מידע וכך גם האימייל שלך. כמו כן, אף אחד לא נחסך מקבלת נתונים.

בעזרת ייעוץ עסקי, תוכל ללמד את חברי הצוות כיצד לנצל את הנתונים ולמנוע פריצה. כאן אתה צריך לחזק את הארגון שלך הן מבפנים והן מבחוץ. מבפנים, אתה צריך לסתום את הפרצות, ומחוץ, אתה צריך להרחיק האקרים.      

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started